چهره اسرائیل و خاورمیانه را تغییر می‌دهیم

سیاسی/ بین الملل 5faa2c8ba7198_5faa2c8ba719b نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که با آغاز همکاری میان یهودیان و عرب‌ها چهره این رژیم و خاورمیانه تغییر می کند و این جریانی است که در خارج آغاز شده و باید به داخل اراضی اشغالی هم کشانده شود.

بنیامین نتانیاهودر سخنانی در جریان جلسه کنست (پارلمان این رژیم) اظهار کرد: من نخست‌وزیر همه شهروندان اسرائیلی هستم و عرب‌ها نیز شهروند ما بوده و مانند دیگر شهروندان مستحق خدمات اساسی هستند.

وی ضمن تحسین موفقیت همکاری میان عرب‌ها و یهودیان ساکن اراضی اشغالی در زمینه مهار موج نخست کرونا، افزود: با آغاز همکاری میان یهودیان و عرب‌ها چهره اسرائیل و خاورمیانه را تغییر خواهیم داد.

نتانیاهو ادامه داد: همکاری میان یهودیان و عرب‌ها منجر به کاهش شیب نمودار شیوع کرونا در "اسرائیل" شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تأکید کرد که وی به همراه رهبران جهان و در میان آنها رهبران کشورهای عربی برای دستیابی به میلیون‌ها واکسن کرونا تلاش می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نسخه «فعلا خانه نخرید» برای تسکین گرانی مسکن، به واقعیت نزدیک شد

س نوامبر 10 , 2020
کارشناسان اقتصادی در شرایط کنونی بازار مسکن، نه تحلیلی از وضعیت بازار در ماه های آتی دارند و نه پیشنهاد خرید مسکن چه با قصد خرید سرمایه ای و چه مصرفی را مطرح می کنند. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تا کنون در چند نوبت و در مصاحبه‌های مختلف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000