ترامپ: نوادا چاه آرای جعلی است

سیاسی/ بین الملل 5fa9a61fde73c_2020-11-09_23-57 رییس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوریخواه در انتخابات این کشور، نوادا را یک چاه ویل برای آرای جعلی دانست و گفت که گزارش‌هایی تکان دهنده وجود دارد.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در یادداشت توئیتری خود، اتهام تقلب در انتخابات این کشور را تکرار کرد و افزود: موضوع تطابق آرا بسیار بیش از حد انتظار است. تعداد بسیار زیادی از آرا تحت تاثیر قرار می‌گیرند. گوش به زنگ باشید!

وی با بیان اینکه "نوادا در حال تبدیل شدن به یک چاه ویل آرای جعلی است"، افزود:مت شلپ و آدام پاول لاسکالت چیزهایی را در حال یافتن چیزهایی هستند که اگر منتشر شوند کاملا تکان دهنده خواهند بود!

انتخابات آمریکا که از سال گذشته به شکل رقابت درون حزبی آغاز و از تابستان امسال هم به صورت رقابت دو حزبی بین جو بایدن نامزد دموکرات و دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه آغاز شد، در ۱۳ آبان ماه به طور رسمی پایان یافت.

همه‌گیری کرونا سبب شد تا در این دوره، آرای پستی و حتی پیش از موعد، بیش از حد انتظار باشد و همین مساله باعث تاخیر در شمارش آرا شد.

سرانجام پس از چهار روز، رسانه‌های بزرگ آمریکا اعلام کردند که جو بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال برنده این رقابت‌ها شده است اما ترامپ و تیم انتخاباتی او این نتیجه را رد کردند و همچنان بر لزوم تحقیق و تفحص از آرا و پیگیری حقوقی نتایج آن، پافشاری کردند.

رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ هم روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که از روز دوشنبه دادخواست‌های حقوقی را به دادگاه‌های ایالتی به ویژه پنسیلوانیا ارائه خواهند داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«با من بخوان»، نامزد جایزه جهانی آسترید لیندگرن شد

د نوامبر 9 , 2020
برنامه «با من بخوان» که برای ترویج کتاب‌خوانی در مناطق محروم کشور اجرا می‌شود، برای پنجمین سال پیاپی، نامزد جایزه جهانی آسترید لیندگرن شد. فهرست نامزدهای تاییدشده برای دریافت جایزه جهانی یادبود «آسترید لیندگرن ۲۰۲۱»، در نمایشگاه مجازی فرانکفورت اعلام شد؛ در این فهرست، نام ۲۶۳ نویسنده، تصویرگر، قصه‌گو و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000