مخالفت امین زندگانی با تعطیل کردن پروژه‌ها در دوران کرونا

5fa9597997f87_5fa9597997f89 امین زندگانی مخالف تعطیلی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی است و می‌گوید، این زکات آن روزهایی است که ما در رفاه و امنیت کامل از شهرت‌مان استفاده می‌بردیم.

یکی از این هنرمندانی که به توقف پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی انتقاد دارد امین زندگانی است.

بازیگر سریال خانه امن گفت:

من به شدت با تعطیل شدن کارهای سریال و سرگرمی مخالفم برای اینکه مردم ما حق دارند سرگرم شوند و ما الان باید پاسخگوی کارکردن در حرفه‌ای باشیم که دوستش داشتیم و داریم.

وقتی وارد جنگی ویروسی به نام کرونا می‌شویم و این توقع که تولید محتوای فرهنگی را تعطیل کنیم آنقدر خنده‌دار و به دور از دوراندیشی و عقل سلیم است مثل این می‌ماند که به کادر درمانی و پزشکی بگوییم کارتان خطرناک است بروید خانه و کار نکنید.

الان وقت جنگیدن ما است و سپاه بهداشت و درمان در یک خط و سپاه فرهنگی در خط دیگر موظفند مردم و هموطنان عزیز که در دوران قرنطینه خودخواسته و قرنطینه اعلام شده در خانه بمانند سرگرم شوند.

شاید خیلی‌ها به حرف‌های من واکنش نشان دهند و بگویند حرف شاید احمقانه‌ای است اما من فکر می‌کنم ارزش مادیات آنقدری نیست که بخواهیم صرفاً به خاطر پول، وارد این خطر جانی شویم.

شاید فقط بازیگران‌اند که چند ماهی می‌توانند بدون کار دوام بیاورند اما بقیه این قشر درآمد ماهیانه‌شان در حقیقت با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد کفاف خود آن ماه را نمی‌دهد و تعطیلی پروژه‌ها می تواند لطمه بسیارجبران‌ناپذیری را به بدنه فرهنگی این کشور بزند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنگ تا آزادسازی کامل قره‌باغ متوقف نخواهد شد

د نوامبر 9 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: مبارزه آذربایجان به منظور آزادسازی اراضی اشغالی‌اش تا بیرون کردن اشغالگران ارمنی از کل قره‌باغ متوقف نخواهد شد. رجب طیب اردوغان طی سخنانی در دوازدهمین کنفرانس سفرا در مجتمع ریاست جمهوری در آنکارا با اشاره به آزادسازی اراضی اشغالی جمهوری آذربایجان گفت: خوشحالی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000