حمایت جمعی از روزنامه های مستقل کشور از پاک آیین، نامزد نمایندگی مدیران مسئول

5fa939037c029_5fa939037c02c برای انتخاب کاندیدای اصلح توسط «کارگروه حکمیت» حضوری فراتر از اراده چند نفر مرکزنشین لازم است و این محقق نخواهد شد جز پذیرفتن قاعده دموکراسی که همانا حضور نمایندگان همه ذینفعان است.

برخی روزنامه‌های مستقل در بیانیه‌ای از نشست کارگروه حکمیت نمایندگان تشکل‌های صنفی مطبوعات و رسانه‌ها برای انتخاب کاندیدای اصلح جهت نمایندگی مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات انتقاد کردند.

در بیانیه‌ی این گروه از روزنامه‌ها آمده است:

آنچه هفته گذشته تحت عنوان نشست کارگروه حکمیت نمایندگان تشکل‌های صنفی مطبوعات و رسانه‌ها برای انتخاب کاندیدای اصلح جهت نمایندگی مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات، برگزار شد نشان دهنده نقطه نظرات جمع محدودی بود که به اشتباه تلقی عام‌تری را مورد استنباط قرار می‌داد.

متاسفانه نمایندگان واقعی مطبوعات و بویژه ما مستقل‌ها در آن نشست حضور نداشته و فقط اعضای هیات رئیسه یک تشکل صنفی فارغ از تایید سایر اعضا به تصمیم‌سازی مبادرت کرده‌اند.

طبیعی است که ما در دیدگاه‌ها و انتخاب فرد اصلح مورد نظر نقطه اشتراکی بین خود و امضاکنندگان آن بیانیه نیافته و بهتر آن دیدیم که مواضع شفاف خود را فارغ از سایر جمع‌های رسانه‌ای بصورت مستقل بیان کنیم.

بنابراین به اطلاع می‌رسانیم که آنچه در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ به انجام رسید نه یک کار گروهی و نه یک خواسته عمومی مبتنی بر آرای صنفی بوده و بدیهی است بدون حضور نمایندگان انتخابی و واقعی در این جلسه، آرای آن مستحق ابطال و بازبینی است.

برای انتخاب کاندیدای اصلح توسط «کارگروه حکمیت» حضوری فراتر از اراده چند نفر مرکزنشین لازم است و این محقق نخواهد شد جز پذیرفتن قاعده دموکراسی که همانا حضور نمایندگان همه ذینفعان است.

در اینجا برخورد واجب دانسته که ضمن مخالفت با مصوبه آن جلسه، جناب آقای پاک آیین را بعنوان تنها نماینده طیف روزنامه‌های مستقل که دارای برنامه رسمی اعلام شده است و پیشینه مدیریت کلان رسانه‌ای و دفاع حقوقی از مطبوعات و مبارزه مستمر با تبعیض‌های ناروا در طی دوران فعالیتشان بر کسی پوشیده نیست را معرفی و در جهت اعتلای صنفی -رسانه‌ای گام برداریم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برنامه بایدن برای ایران چیست؟

د نوامبر 9 , 2020
سیاسی/ بین الملل یادداشت بایدن در سی ان ان و اظهارات مشاورانش نشان می دهد «فشار حداکثری» ترامپ تبدیل به طرح پیچیده «فشار هوشمند» می شود. این نقشه چه مختصاتی دارد؟ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص شده و رسانه های اصلی این کشور، جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000