هیچ تغییر زودهنگامی در راه نیست!

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران معتقد است: انتخابات امریکا و ریزش قیمتها در بازارهای سکه و ارز و خودرو و حتی بورس را نمی توان به بازار مسکن تعمیم داد.

خشایار باقرپور با تاکید بر اینکه هیچ تغییر زود هنگامی در راه نیست، در گفتگو با خبر فوری درباره تاثیر ریزش دلار بر قیمت مسکن بیان کرد: این بازار همواره کمترین تاثیر را از سیاستهای بین المللی داشته و نوسان قیمت در آن وابستگی عمیق و طولانی مدت به شاخص های اقتصادی داخلی دارد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران ادامه داد: بنابراین بهترین سیاستی که افراد با شرایط روز و هجمه شایعات و تحلیل و تفسیرهای غیرکارشناسی می توانند اتخاذ نمایند، حفظ جریان مبادلات عادی خود در بازار مسکن و ملک به دور از هیاهوی انتخابات امریکا است.

این گفتگو را بشنوید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بلوکه شدن ۴ تا ۵ میلیارد دلار پول ایران در ایتالیا/ بالا رفتن طلب ایران از دنیا با نپیوستن به FATF

د نوامبر 9 , 2020
رییس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا اظهار کرد: سیاست‌گذاران و نخبگان ما بدانند که حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود ولی نتوانیم ارتباط سوئیفت را برقرار کنیم و به FATF نپیوندیم هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. احمد پور فلاح در مورد وضعیت تجاری ایران با ایتالیا اظهار داشت: سال‌های طولانی به خصوص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000