واریز یارانه نقدی آبان، ساعت ۲۴ سه شنبه

5fa8f02dae42e_5fa8f02dae431 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است؛ یکصد و هفدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه پنجمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است

د نوامبر 9 , 2020
وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم. بیژن زنگنه امروز در آیین آغاز عملیات و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000