یک هنرمند موسیقی شمال خراسان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

5fa813168eeaf_5fa813168eeb1 رحمان گواهی از هنرمندان نسل میانی دو تار نوازی منطقه خراسان شمالی یکشنبه هجدهم آبان ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

رحمان گواهی از خنیاگران شناخته شده منطقه شیروان استان خراسان شمالی در سن ۵۳ سالگی بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

این هنرمند از دوتارنوازان صاحب نام منطقه خراسان شمالی است که طی سال‌های اخیر در جشنواره‌های مختلف مرتبط با موسیقی اقوام ایران حضور مؤثری داشت و چندی پیش نیز در جریان برگزاری نهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفته بود.

زنده یاد رحمان گواهی از جمله هنرمندانی بود که از او به عنوان یکی از هنرمندان نسل میانی موسیقی نواحی منطقه خراسان شمالی یاد می‌کردند که به واسطه اجرای آثار گذشتگان و استادان خود در این حوزه میان مخاطبان این گونه موسیقایی معرفی شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا به سهام عدالت خمس تعلق می‌گیرد؟

ی نوامبر 8 , 2020
رهبر انقلاب در پاسخ به یک استفتاء شرایط پرداخت خمس سهام عدالت را بیان کردند. رهبر انقلاب به استفتائی جدید درباره خمس سهام عدالت پاسخ دادند. در این استفتاء آمده است: «با توجه به اینکه واگذاری سهام عدالت به صورت اقساط (از محل سود حاصل از سهام)، بوده است آیا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000