جشن پیروزی کامالا هریس در روستای آبا و اجدادی/ عکس

سیاسی/ بین الملل 5fa7fa40615d1_2020-11-08_17-31 کامالا هریس اصلیتی هندی دارد و مادر او یک پزشک زنان اهل هند است. هریس که به عنوان یک مهاجر، اولین زن در تاریخ ایالات متحده آمریکا است که معاون رئیس جمهور می‌شود.

ساکنان روستای آبا و اجدادی کامالا هریس از پیروزی بایدن و هریس در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار خوشحال هستند..

در روستای تولاسندراپورام در ایالت تامیل نادوی هند مراسم جشنی به مناسبت راهیابی هریس و بایدن به کاخ سفید برپا شده است.

هریس اصلیتی هندی دارد و مادر او یک پزشک زنان اهل هند است. هریس که یک مهاجر است اولین زن در تاریخ ایالات متحده آمریکا است که معاون رئیس جمهور می‌شود. بایدن در یک انتخابات پرمناقشه و سخت توانست با به دست آوردن اکثریت آرای الکترال ترامپ را شکست داده و او را رییس جمهور تک‌دوره‌ای کند.

مردم روستای تولاسندراپورام جلوی خانه پدربزرگ مادری هریس جمع شده و به شادی پرداختند.

دایی هریس گفته خانواده او در روستا به زودی به آمریکا خواهند رفت تا در مراسم سوگند او و بایدن شرکت کنند.

برگزاری مراسم دعا و آتش بازی و پخش شیرینی از دیگر برنامه‌های مراسم جشن به مناسبت پیروزی و هریس در انتخابات آمریکا در روستای آبا و اجدادی هریس بود.

کالیداس وامدیار یکی از ساکنان روستا گفت ما با ترقه بازی و پخ شیرینی‌های هندی و دعا این اتفاق را جشن می‌گیریم. ما از کامالا هریس می‌خواهیم به اینجا بیاید. او صدای ما را شنیده و ممکن است بیاید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرغ هزار تومان ارزان شد

ی نوامبر 8 , 2020
قیمت هر کیلوگرم مرغ کاهش یافت و به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و ران مرغ به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته اما هنوز ۴ هزار و ۱۰۰ تومان بالا تر از نرخ مصوب خود است. همچنین مرغ منجمد تنظیم بازاری نیز که در برخی فروشگاه های منتخب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000