امکان پوشش بیمه‌ای حتی بایک روز اشتغال در ماه

5fa7ba00ea518_2020-11-08_12-57

معاون توسعه و تعمیم بیمه سازمان تامین اجتماعی با اعلام جزییات تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت اختیاری، گفت: امکان پوشش بیمه ای حتی با یک روز اشتغال در ماه فراهم شده‌است.

مجید حسن زاده در مورد جزئیات بخشنامه تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت بیمه اختیاری گفت: در این بخشنامه آن دسته از بیمه‌شدگان مورد تاکید قرار گرفته‌اند که ماهیت شغلی‌شان دائم نیست و به صورت پاره وقت کار می‌کنند. کسانی که قصد تکمیل سابقه را دارند باید در زمان ارائه تقاضا، حداکثر ۵۰ سال سن داشته باشند.

معاون توسعه و تعمیم بیمه سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این امکان فراهم شده که هر فرد که حداقل یک روز در ماه اشتغال و بیمه‌پردازی داشته و مابقی ماه را بیکار است، بتواند باقی ماه را تکمیل و قرارداد بیمه اختیاری بابت کسر سابقه منعقد کند، گفت: نرخ حق بیمه برای این گروه ۲۷ درصد است.

به گفته حسن زاده اساتید دانشگاه، معلمان، ورزشکاران، خبرنگاران و غیره افرادی هستند که می‌توانند از این قانون برای بیمه شدن بهره مند شوند.

وی افزود: متقاضیان باید به واحدهای اجرایی شعب تأمین اجتماعی مراجعه و درخواست خود را در دبیرخانه ثبت کنند و طی دو ماه سازمان و شعبه، سن و سابقه آنها را بررسی و برای انعقاد قرارداد اطلاع می‌دهد.

به گفته وی از زمانی که درخواست آنها لحاظ می‌شود جز سوابقشان محسوب می‌شود اما در خصوص سوابق گذشته این امر موضوعیتی ندارد و همچنین در خصوص ماه‌های صفر روز نیز خرید سابقه ماهیت ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلار هزارتومان دیگر کاهش یافت

ی نوامبر 8 , 2020
نرخ دلار آمریکا(اسکناس)، امروز یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی تا اینجای معاملات هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافت و به ۲۲ هزار و ۸۹۰ تومان رسید. نرخ فروش یورو (اسکناس) هم نسبت به دیروز با ۱,۹۰۰ تومان کاهش به ۲۷ هزار تومان رسیده است. صرافی‌های بانکی همچنان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000