فساد در نهاده‌های دامی! / ۴۵درصد از نهاده‌های دامی با دلار ۴۲۰۰ تومانی در بازار آزاد به فروش می‌رسد

5fa056d032e87_2020-11-02_22-28 عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: از ۱۲ میلیون تن نهاده دامی که ارز ۴۲۰۰ تومانی به آن تعلق یافته و باید ارزان به دست دامدار برسد قریب به ۴۵ درصد از طریق بازار آزاد عرضه می‌شود.

احد آزادی خواه به خبر فوری گفت: مرغ داران و دامداران با چالش جدی مواجه شدند و حق خیلی‌ها ضایع شده است. کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود ثبت در سامانه بازارگاه نشده و در بازار سیاه چند برابر به فروش می‌رسد!

وی ادامه داد: معلوم نیست کالاهایی که به آن‌ها ارز تخصیص یافته کجا هستند؛ طبق بررسی دیوان محسابات تا سه هزار میلیارد ارز اختصاص یافته اما کالایی وارد نشده است و دولت هیچ گونه نظارتی بر این مسئله ندارد.

مشروح این گفتگو را در ادامه بشنوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زن چگونه می‌تواند جلوی فرار مرد از پرداخت مهریه را بگیرد؟

ج نوامبر 6 , 2020
برخی از وکلا اعتقاد دارند، مهریه همان است که قبل از وقوع عقد ازدواج بر آن توافق شده و در زمان عقد ازدواج در قباله درج می‌شود. چنانچه بعد از وقوع عقد قصد افزایش آن باشد، این موضوع مهریه تلقی نمی‌شود. فزایش مهریه موضوعی است که در قانون مدنی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000