بزرگترین افت ۳ روزه دلار از ماه مارس رقم‌خورد

5fa432009b7d9_5fa432009b7db با نزدیک شدن جو بایدن به رییس‌جمهوری آمریکا شاخص دلار در برابر ارزهای مهم جهان به پایین‌ترین سطح ۲ هفته‌ای رسید، در حالی که در مقابل، ین ژاپن به پایین‌ترین سطح ۷ ماهه سقوط کرد.

با نزدیک شدن جو بایدن به رئیس‌جمهوری آمریکا شاخص دلار در برابر ارزهای مهم جهان به پایین‌ترین سطح ۲ هفته‌ای رسید، در حالی که در مقابل ین ژاپن به پایین‌ترین سطح ۷ ماهه سقوط کرد.

نرخ برابری دلار با یورو ۰.۸۵ درصد افت کرد و به ۱.۱۸۲۲ واحد رسید، در حالی که نرخ برابری آن با پوند انگلیس ۰.۹۳ درصد سقوط کرد و به ۱.۳۱۰۶ رسید.

سقوط دلار در برابر ارزهای خارجی سنگین‌تر بود؛ در مقابل ین ژاپن دلار ۰.۷۴ درصد سقوط کرد و به نرخ برابری ۱۰۳.۷۱ واحد رسید، درحالی که در مقابل یوآن چین ۰.۶۸ درصد سقوط کرد و به نرخ برابری ۶.۶۰۲۶ واحد رسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعزام بخشی از تجهیزات زرهی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مرزهای شمال غرب

پ نوامبر 5 , 2020
سیاسی/ دفاعی تعدادی از ادوات و تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، به منظور تقویت و پایداری امنیت مرزهای شمال غرب کشور، به این مناطق مرزی اعزام شد. بخشی از تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با استفاده از تعدادی از خودروهای ترابری و تانک بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000