داد و فریاد ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا

سیاسی/ بین الملل 5fa4189fb08ba_2020-11-05_18-52 رئیس جمهوری آمریکا در مکالمه تلفنی با روپرت مرداک، هوادار ۸۹ ساله خود، داد و فریاد به راه انداخت زیرا کانال تلویزیونی فاکس نیوز، متعلق به وی، از پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در آریزونا خبر داده بود.

ترامپ پس از انتشار نتایج آریزونا در فاکس نیوز با مرداک تماس گرفت. رئیس جمهوری به خود اجازه داد فریاد بزند و خواستار تکذیب پیروزی بایدن در این ایالت شود. مرداک حاضر به اطاعت نشد و داده‌ها در سایت باقی ماند.

در ماه اکتبر گزارش شد که مرداک شکست رئیس جمهوری فعلی را در انتخابات پیش‌بینی کرده است. ادعا می‌شود که او به اطرافیان خود گفته است که به پیروزی بی‌قید و شرط نامزد دموکرات جو بایدن اعتقاد دارد.

ادعا می شود این غول رسانه‌ای از اقدامات ترامپ طی دوره شیوع ویروس کرونا بیزار و ناراضی بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اوج بُحران در استان فارس/ مرگ ۴۱ کرونایی در یکروز

پ نوامبر 5 , 2020
با افزایش شمار قربانیان بیماری کرونا در استان فارس به عدد ۴۱ نفر، صاحبنظران معتقد هستند که اکنون در اوج بُحران همه‌گیری این بیماری در این استان هستیم. طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح پنجشنبه ۱۵ آبان، استان فارس بیشترین رقم مرگ ناشی از بیماری کرونا را طی هشت ماه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000