کشف یک بمب در نزدیکی ساختمان شورای دولت مصر

سیاسی/ بین الملل 5fa3f77dbbe24_5fa3f77dbbe26 یک سایت مصری اعلام کرد، صبح امروز (پنج‌شنبه) یک نظافت‌چی شیئی مشکوک را در اطراف ساختمان شورای دولت واقع در منطقه الدقی پیدا کرد.

طبق گزارش سایت "المصری الیوم"، این شیئ مشکوک زیر سبد زباله نصب شده بود و نظافت‌چی هنگام تمیز کردن سبد متوجه آن شده و به افسر راهنمایی و رانندگی که در آنجا حضور داشت، اطلاع داد.

بلافاصله نیروهای متخصص مواد منفجره برای بررسی این شیئ عجیب در محل حاضر شدند و معلوم شد، در بدنه این بمب مواد منفجره وجود ندارد.

طارق مرزوق، مسؤول امنیتی الجیزه نیز برای بررسی شرایط امنیتی اطراف ساختمان دولت در محل حضور یافت، در ادامه شرایط ثبات پیدا کرده و وضعیت عبور و مرور افراد و خودروها به حالت عادی بازگشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تلاش برای پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا با سحر و جادو توسط مشاور اعظم!/ ویدئو

پ نوامبر 5 , 2020
طنز‌و‌سرگرمی/ گوناگون پائولا وایت مشاور دونالد ترامپ در آخرین تلاش های کمپین انتخاباتی ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا در اتفاقی عجیب، در ملاء عام اقدام به ذکر سحر و جادو برای پیروزی ترامپ در انتخابات کرد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000