ارزش سهام عدالت، امروز ۱۴ آبان ۹۹

5fa2c91c6e755_2020-11-04_19-00 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با افزایش ۳۰۹ هزار و ۳۵۲ تومانی معادل ۳.۲۷ درصدی همراه بود. ارزش سبد ۵۳۲ هزارتومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۵ تومان رسید.

در معاملات امروز بورس، شاخص کل بازار سهام در حالی که هنوز نتیجه قطعی انتخابات آمریکا مشخص نشده است صعودی شد. اکثر سهم‌های شاخص‌ساز بازار سبزپوش بودند و ارزش سهام عدالت نیز رشد کرد.

بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۴ آبان با سبزپوشی اکثر نماد‌های شاخص‌ساز رشد ۲۶ هزار و ۲۹ واحدی را تجربه کرد و به یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۰۷ واحد رسید.

افزایش ۲.۰۶ درصدی شاخص کل موجب شد تا ارزش سهام عدالت امروز افزایش یابد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با افزایش ۳۰۹ هزار و ۳۵۲ تومانی معادل ۳.۲۷ درصدی همراه بود. ارزش سبد ۵۳۲ هزارتومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۵ تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۸۰۹ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۱۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۰.۷۶ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۳۸ تومان افزایش یافت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیت‌الله رییسی: طلاق توافقی نباید به سهولت انجام شود

چ نوامبر 4 , 2020
سیاسی/ قضایی رئیس قوه قضاییه در بازدید سرزده از مجتمع قضایی خانواده شماره یک استان تهران گفت: احیای نقش قاضی مشاور زن در مجتمع‌های قضایی یکی از ضرورت‌های مهم برای حل مشکلات مجتمع‌های خانواده است. آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز (چهارشنبه) در بازدید سرزده از مجتمع قضایی خانواده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000