نجات ۱۱ قلاده روباه گرفتار در منبع ذخیره آب

5f9fe6cca3d2e_5f9fe6cca3d30

رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز از نجات ۱۱ قلاده روباه گرفتار شده در یک منبع ذخیره آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

خسرو بهلولی امروز دوشنبه در سخنانی گفت: در پی تماس یکی از همیاران محیط زیست، مبنی بر گرفتار شدن ۱۱ قلاده روباه در یک منبع ذخیره آب کشاورزی بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به محل اعزام و پس از بررسی موضوع، با همکاری اهالی روستا روباه‌های گرفتار شده را از این مخزن آب نجات دادند.

وی با اشاره به خطرات محصور نبودن این مخازن و ایستگاه‌های انتقال آب برای حیات وحش گفت: مالکین منابع آب و استخرهای کشاورزی موظف به محصور کردن آنها هستند و در صورت عدم محصور کردن، اگر آسیبی به حیات وحش برسد صاحبان این مخازن مورد پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان الیگودرز از تمامی دوستداران حیات وحش خواست در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به ادارات محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام ساعت کاری میادین میوه و تره بار

د نوامبر 2 , 2020
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میادین میوه و تره بار فردا تا ساعت ۱۳ باز هستند. سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: تمامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000