قیمت طلا وارد مدار صعودی شد

5fa034f33b3cf_2020-11-02_20-03 رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت به طوری که نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته حدود ۳۵ هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت طلا و سکه امروز به دلیل ایجاد نوسان در نرخ ارز در بازار‌های داخلی افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دابسمش ریحانه پارسا در جواب بهنوش بختیاری با آهنگ دهاتی شادمهر عقیلی/ ویدئو

د نوامبر 2 , 2020
ریحانه پارسا در پاسخ به بهنوش بختیاری که او را دهاتی خطاب کرد، با انتشار دابسمش آهنگ دهاتی از شادمهر عقیلی، گفت: من به دهاتی بودنم افتخار می کنم. در درگیری شدید شب گذشته بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا، بهنوش بختیاری حرکات ریحانه پارسا را دهاتی گونه لقب داد. ریحانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000