زیبایی در دستان جعبه آرایشی و بهداشتی آریا هنر

5fa012e386b32_2020-11-02_17-38

بهترین نوع خمیر دندان از نظر پاک‌کنندگی و سفید کردن دندان، اگر جعبه و بسته‌بندی جذابی برای آن در نظر نگرفته باشد، ممکن است تا بیش از 50 یا حتی 60 درصد مشتریان بالقوه خود را از دست دهید.

هرچند همواره در مباحث و موضوعات اخلاقی و ادبی بر عدم قضاوت افراد و اشخاص بر مبنای ظاهر تأکید شده است اما زندگی در جهان واقعی چیز دیگری را نشان می‌دهد. تولیدکنندگان در هر حیطه و زمینه‌ای، چه دوست داشته باشند و چه نه، در نگاه اول بر مبنای بسته‌ بندی و موارد ظاهری قضاوت می‌شوند. حتی با تولید مثلاً بهترین نوع خمیر دندان از نظر پاک‌کنندگی و سفید کردن دندان، اگر جعبه و بسته‌بندی جذابی برای آن در نظر نگرفته باشد، ممکن است تا بیش از 50 یا حتی 60 درصد مشتریان بالقوه خود را از دست دهید.

در حیطه تولیدات آرایشی و بهداشتی نیز همین قاعده حاکم است و شاید بتوان گفت حتی بیش از سایر حیطه‌های مشابه اهمیت دارد. جعبه آرایشی بهداشتی سهم بسزایی در تنظیم سطح فروش محصولات این دسته دارد. همین اهمیت بالا، ما را بر آن داشت تا در یک نگاه کلی تمرکز بیشتری بر پروسه‌های تولید جعبه آرایشی و بهداشتی داشته و نکاتی را در این مورد بررسی کنیم. مسئله محوری یادداشت پیش رو این است که اساساً یک جعبه آرایشی و بهداشتی چه ویژگی‌های دارد؟

گاهی زیبایی با زبانی ساده با ما سخن می‌گوید

1. طراحی و رنگ‌بندی جعبه آرایشی و بهداشتی باید زیبا و خلاقانه باشد
تقریباً تمام برندهای باسابقه، مشتریان خاص و دائمی خود را دارند؛ مشتریانی که در قفسه‌ها و مغازه‌ها به دنبال آن‌ها گشته و تنها با خرید محصولات آن‌ها راضی می‌شوند. اما فراموش نکنید که حتی این برندهای باسابقه نیز نیاز دارند با جذب مشتریان جدید بازار خود را گسترش دهند و این ممکن نیست مگر اینکه بتوانند در شرایط برابر یک قفسه بر محصول برند دیگری پیروز شوند. اما در شرایط برابر و با فرض عدم شناخت خریدار نسبت به کیفیت محصول، می‌تواند عامل پیروزی در جنگ قفسه‌ ها باشد؟ پاسخ روشن است؛ ظاهر محصول. یک جعبه آرایشی و بهداشتی سهم بسزایی در پیروزی داشته و کمک می‌کند تا خریداران بالقوه در شرایطی برابر با سایر محصولات، محصول شما را انتخاب کنند.

همیشه جلب توجه خریداران قواعد خاصی دارد از جمله رنگ ‌بندی خاص با اشراف نسبت به روانشناسی رنگ‌ها، طراحی خلاقانه شکل ظاهری جعبه، پیروی از نسبت‌های طلایی در طراحی اجزا و مواردی مانند سهولت در نگهداری و حمل جعبه در سبد خرید، مواردی هستند که به جعبه آرایشی و بهداشتی شما کمک می‌کنند. در مجتمع چاپ و بسته ‌بندی آریا هنر با تکیه بر بیش از 12 سال سابقه حرفه‌ای در این عرصه، همواره خلاقانه‌ترین و در عین حال متناسب ‌ترین جعبه آرایشی و بهداشتی به شما پیشنهاد خواهد شد.

همیشه ایده‌های جدید مشتریان جدید برای شما جذب خواهند کرد

2. جعبه آرایشی و بهداشتی باید حاوی اطلاعات کافی باشد
در تمام زمینه‌ها و صنایع، همواره خریدار نیاز دارد اطلاعات کافی در مورد محصول دریافت کند. اهمیت این موضوع در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی دوچندان می‌شود. این محصولات در ارتباط مستقیم با بدن، پوست و مو بوده و همین باعث می‌شود خریداران در خرید آن محتاط‌تر عمل کنند. از طرفی دیگر همیشه روی جعبه و بسته‌بندی فضای کافی برای بیان تمام اطلاعات محصول وجود ندارد. آنچه که در این دوراهی گره‌ گشا خواهد بود، هوشمندی و توانایی تیم طراحی جعبه آرایشی و بهداشتی است. باید اصلی‌ترین شاخصه‌های محصول شناسایی شده و از طرفی دیگر افکار خریدار بالقوه مورد ارزیابی قرار گیرد.

با در نظر گرفتن این دو مسئله باید دقیقاً آن جزئیاتی که خریدار در پی یافتن آن است، بر پیکره جعبه آرایشی و بهداشتی به طرزی که قابل دیدن و در نقطه تمرکز باشد، حک شود و این کار در شرایطی باشد که اطلاعات جعبه آرایشی و بهداشتی شلوغ و بی‌نظم نباشد. در مجتمع چاپ و بسته ‌بندی آریا هنر همیشه بر ارائه اطلاعات به شیوه ‌ای مهندسی‌شده و دلپذیر در چاپ جعبه‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی تأکید شده است.

ارائه اطلاعات کافی یکی از معیارهای مهم در بسته‌بندی این قسم محصولات است

3. کیفیت و نگهداری از محصول
جعبه محصولات آرایشی و بهداشتی باید از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده و بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد. به طور معمول جعبه لوازم آرایشی و تیوب این محصولات در هنگام مصرف، در تماس با دست قرار می‌گیرند و ممکن است پس از این تماس به سرعت از خود محصول برای آرایش یا موارد بهداشتی استفاده شود. با این اوصاف بهداشتی بودن و کیفیت بالای مواد اولیه در تولید جعبه آرایشی و بهداشتی اولویت دارد. در کنار بهداشت، استحکام نیز اهمیت بسیار زیادی دارد؛ جعبه محصولات آرایشی و بهداشتی باید بتواند از محتویات خود تمام و کمال محافظت کند. به عنوان مثل مجدداً می‌توان به تیوب خمیر رجوع کرد.

اگر بسته ‌بندی کاغذی و جعبه به شکلی باشد که در طول حمل تیوب خمیر تحت فشار قرار بگیرد، نه ‌تنها از نظر ظاهری باعث ایجاد دافعه در نظر مشتری خواهد شد، خود خمیر دندان نیز آسیب خواهد دید. پس در مجموع جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی باید در این زمینه نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشد. مجتمع چاپ و بسته‌بندی آریا هنر همواره تلاش کرده در محصولات نهایی، این موارد را مد نظر داشته باشد به طوری که محصولات آریا هنر ، همواره نهایت امنیت و محافظت را برای محصولات به ارمغان خواهند آورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درآمد ۱۰میلیونی کودکان کار در مشهد به‌سود دلالان

د نوامبر 2 , 2020
سرپرست دادسرای ناحیه ۵ مشهد گفت: برخی از کودکان کار مشهد روزی ۱۰میلیون تومان درآمد دارند اما نهایتاً ۲۰هزار تومان به کودک می‌رسد، با پیگیری دستگاه قضایی با لیدرها برخورد قضایی می‌شود. نیره عابدین‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با موضوع حمایت از حقوق زنان و ساماندهی کودکان در محل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000