در پی حمله تروریستی امروز، سفیر ایران در کابل در سلامت است 

سیاسی/ سیاست خارجی 5fa007acbc34c_5fa007acbc351 یک منبع آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، اظهار کرد: در پی حمله تروریستی امروز در دانشگاه کابل، سفیر کشورمان، هیات همراه و ناشران ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه کتاب ایران و افغانستان در سلامت هستند.

این منبع آگاه در سفارت ایران در کابل با بیان این مطلب گفت: بهادر امینیان، سفیر کشورمان در زمانی که مهاجمان اقدام به حمله تروریستی در دانشگاه کابل کردند، به همراه ناشران ایرانی در دانشگاه حضور داشتند و پس از این اتفاق به سلامت از دانشگاه خارج شدند.
به گفته این منبع آگاه، محلی که تروریست‌ها اقدام به حمله کردند با محل برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه فاصله داشته است،
لذا بعید است که هدف حمله، مراسم افتتاحیه بوده باشد.
انفجار و حمله تروریستی صبح امروز در دانشگاه کابل در حالی اتفاق افتاد که سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در حال سخنرانی بود.
در پی این اتفاق تعدادی از دانشجویان کشته و زخمی شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حذف گنبد و تزئینات اسلامی از مساجد در ادامه سیاست چین برای مبارزه با دین

د نوامبر 2 , 2020
چین گنبدها و دیگر عناصر تزئینی مذهبی را از مساجد سرتاسر این کشور حذف می کند. این اقدام بخشی از سیاست فرهنگ زدایی حکومت چین برای سرکوب نفوذ اسلام در این کشور است. تصاویر منتشر شده توسط کریستینا اسکات، معاون سفیر انگلیس در چین، از حذف رنگ آمیزی ها و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000