مشاور جو بایدن: تحریم‌ها علیه ایران پابرجا خواهد بود

سیاسی/ بین الملل 5f9f11b71f37e_2020-11-01_23-21 مشاور بایدن گفت: اقدامات ترامپ، آمریکا را منزوی کرده است و نه ایران را. ما باید این مسئله را تغییر دهیم.

تونی بلینکن مشاور جو بایدن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بدون هیچ پیش شرطی به برجام باز خواهد گشت؟ گفت: در رابطه با توافق برجام، ایران باید به تعهدات خود به طور کامل عمل کند و تا زمانی که به تعهدات عمل نکند تحریم‌ها ادامه خواهد داشت.

مشاور بایدن ادامه داد: اقدامات ترامپ، آمریکا را در این موضوع منزوی کرده است و نه ایران را. ما باید این مسئله را تغییر دهیم.

جو بایدن در زمان تصدی معاونت رییس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۳ گفته بود: تحریم‌های ایران «مؤثر‌ترین تحریم‌ها در ‌تاریخ» است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماجرای مک‌فارلین چه بود؛ بازخوانی یک پرونده مبهم پس از سی سال

ی نوامبر 1 , 2020
سیاسی/ بین الملل ابعاد متفاوت موضوع مک فارلین در نشستی در کتابخانه ملی مورد بررسی قرار گرفت. بازخوانی ماجرا مک فارلین امروز در سالن همایش های کتابخانه ملی با حضور محسن هاشمی رفسنجانی، حسین علایی، مجید تفرشی، عباس سلیمی نمین و جعفر شیرعلی نیا برگزار شد. بازخوانی ماجرای مک فارلین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000