پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای پایتخت فردا با حضور وزرا بررسی می‌شود

5f9ed27d14654_2020-11-01_18-51

استاندار تهران گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت به دلیل افزایش شیوع کرونا، فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور وزرای بهداشت و کشور بررسی می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت به دلیل افزایش شیوع کرونا فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور وزرای بهداشت و کشور بررسی می‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه قطعاً همه پیشنهادات با نقاط ضعف و قوت همراه است گفت: در جلسه‌ای که فردا تشکیل می‌شود ۷ تن از استاندارهای کشور و ۷ نفر از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی حضور خواهند داشت.

استاندار تهران بیان داشت: در استان تهران علاوه بر استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی و دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان نیازمند تمهیدات پیشگیرانه بیشتری هستیم و مشاهده می‌شود که با اقدامات انجام شده فاصله گذاری اجتماعی از ۳۲ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ نفر در استان تهران به دلیل ویروس کرونا جان باختند لذا نیازمند این موضوع هستیم که اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

محسنی بندپی به انجام الکترونیکی فعالیت‌ها تاکید کرد و عنوان داشت: حتی‌المقدور باید از ترددهای غیر ضرور خودداری شود و امور مختلف به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام شوند تا بتوانیم از شیوع ویروس جلوگیری کرده و نسبت به کاهش آمار ابتلاء تلاش کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، بزرگترین تولیدکنندگانِ زباله پلاستیکی در جهان

ی نوامبر 1 , 2020
براساس گزارشی که نشریه گاردین به تازگی منتشر کرده است در ایالات متحده و انگلیس در مقایسه با هر کشور دیگر به ازای هر نفر، میزان بیشتری از زباله پلاستیکی تولید می‌شود. همچنین نتایج بررسی ها حاکی از آن است که در ایالات متحده بیشترین زباله پلاستیکی تولید می شود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000