رضا شفیعی جم هم مافیا بازی می‌کند

5f9bfce0cf366_5f9bfce0cf368 رضا شفیعی جم و کاوه خداشناس دو بازیگر جدیدی هستند که به «شبهای مافیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب پیوستند.

نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی ۱۲ شرکت کننده زن بازسازی یک بازی واقعی هستند.

در «شبهای مافیا» در هر فصل محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر بازی، به همراه ۱۲ نفر از هنرمندان بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند.

انتخاب بازیگر برای دو گروه بعدی که مردان بازیگر هستند نیز آغاز شده است.

سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی و حامد آهنگی تاکنون به «شبهای مافیا» با حضور بازیگران مرد پیوسته اند و رضا شفیعی جم و کاوه خداشناس نیز مافیایی شده اند.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با سرمایه گذاری شرکت هنر اول ساخته می شود و توسط فیلیمو پخش خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برترین تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند

ج اکتبر 30 , 2020
تصاویر برنده مسابقه تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند. برندگان نهایی «جوایز عکاسی حیات وحش کمدی سال ۲۰۲۰» (Comedy Wildlife Photography awards) معرفی شدند. در این مسابقه حدود ۷۰۰۰ عکس ارسال شده بود که تعدادی از تصاویر به فینال راه پیدا کردند. سرانجام از میان تصاویر فینالیست، چهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000