قالیباف در مجلس قرنطینه است

سیاسی/ مجلس 5f9ad0a93268c_5f9ad0a93269a یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ابتلا به کرونا در مجلس قرنطینه است.

در پی انتشار خبری از سوی دهنوی مبنی بر در قرنطینه بودن رییس مجلس در خانه ملت، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: آقای قالیباف در محل دفتر کارشان در مجلس قرنطینه هستند و اموراتی را که می‌توانند به تنهایی انجام دهند در محل کارشان پیگیری می‌کنند.

وی افزود: آقای قالیباف تا امروز به منزل تشریف نبردند.

محمدباقر قالیباف بامداد روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز بعد از ظهر امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که محمدباقر قالیباف نه در خانه بلکه در خانه ملت قرنطینه است.

سوال اینجاست که اگر رئیس مجلس در دوران قرنطینه قرار نیست جلسه‌ای داشته و کسی را ملاقات کنند، چه ضرورتی وجود دارد که ایشان به‌جای پیگیری اموراتی که شخصا می‌توانند در منزل رسیدگی کنند، در دفتر کار حضور داشته باشند و هزینه‌های احتمالی قرنطینه بردوش مجلس باشد و ریسک شکسته شدن قرنطینه در این فضا افزایش یابد؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کاشت درخت در پاکستان با کمک کارگرهای بیکار شده‌ در دوران کرونا

پ اکتبر 29 , 2020
سیاسی/ بین الملل پاکستان با کمک کارگرهای بیکار شده‌ی خود در دوران کرونا در یک منطقه‌ی بیابانی ۵۰ میلیون درخت کاشت! طرح احیای یکسری از مناطق بیابانی پاکستان از سال ۲۰۱۸ شروع شده و قرار هست یک میلیارد درخت اونجا کاشته شود! در ابتدای کرونا دولت پاکستان اعلام کرد کارگرانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000