واکنش نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس به ویدئوی ضرب و شتم دختر آبادانی

سیاسی/ مجلس 5f96c3a9a5997_2020-10-26_16-10 نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: انتشار چنین ویدئوهایی صحیح نیست زیرا از نظر قضایی نظم جامعه را برهم ریخته است و مجازات خود را در پی دارد.

پس از انتشار ویدیوی ضرب و جرح دختر آبادانی در فضای مجازی، دادستان عمومی و انقلاب آبادان مطرح کرد: افرادی که فیلم این حادثه را در فضای مجازی منتشر کرده اند به زودی دستگیر خواهند شد و برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس نیز در پاسخ به این سوال که چرا با منتشر کننده برخورد قضایی صورت می‌گیرد گفت: اشاعه فحشا از نظر شرع مقدس اسلامی ممنوع است و انتشار چنین فیلم هایی‌ که زنندگی دارد و بدون اجازه از دادسرا است، جرم محسوب می‌شود و باید مورد پیگیری قرار گیرد.

او ادامه داد: فرد باید این فیلم را به دادسرا ارایه می کرد، نه اینکه آن را در فضای مجازی منتشر کند، انتشار چنین ویدیوهایی صحیح نیست زیرا از نظر قضایی نظم جامعه را برهم ریخته است و مجازات خود را در پی دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر کار به کرونا مبتلا شد

د اکتبر 26 , 2020
سیاسی/ مجلس سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از ابتلای وزیر کار به کرونا خبر داد و گفت: جلسه سؤال از وزیر در کمیسیون اجتماعی به دلیل ابتلای وی به کرونا برگزار نشد. علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000