آب دریاچه ارومیه ۱۶ میلیون مترمکعب کاهش یافت

5f93fb657d7fa_2020-10-24_13-31

مدیر امور استانهای ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: تراز فعلی دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۱۸ متر است.

فرهاد و سرخوش با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه تصریح کرد: بر اساس گزارش اعلامی تراز فعلی دریاچه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۷۱.۲۴ تر بود، ۶ سانتی متر کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مساحت دریاچه ارومیه ۲۷۳۲ کیلومتر مربع است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۷۸۵ کیلومتر مربع بود.

سرخوش با بیان اینکه هم اکنون دریاچه ارومیه ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب دارد، افزود: حجم آب دریاچه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.

مدیر امور استان‌های ستادهای دریاچه ارومیه بیان کرد: با آغاز فصل بارش ها و رهاسازی حقابه دریاچه ارومیه، وضعیت این نگین آبی بهبود خواهد یافت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نخست‌وزیر مالزی به دنبال مجوز اعلام وضعیت فوق‌العاده است

ش اکتبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل به گفته منابع مطلع، نخست‌وزیر مالزی جمعه در جریان دیدار با پادشاه کشورش از او خواسته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند. اقدامی که رهبر اپوزیسیون مالزی آن را به عنوان تلاشی برای ماندن در قدرت محکوم کرده است. پیشنهاد اعمال وضعیت فوق‌العاده در شرایطی مطرح می‌شود که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000