عملکرد نامناسب وزارت ورزش و جوانان برای تسهیل ازدواج / دولت دغدغه ازدواج جوانان را ندارد

5f8f28832cb6a_2020-10-20_21-42

رئیس فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان وزارتخانه‌ای که متولی بحث ازدواج و جوانان است اقدامات شایانی در این زمینه نداشته است.

فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبر فوری گفت: در زمان نگارش و تدوین قانون دقت لازم وجود نداشته و مواردی به قانونی برای تسهیل ازدواج تدوین نشده که ضمانت اجرایی را مشخص کند و این باعث می‌شود دولت‌ها نسبت به اجرای قانون احساس تکلیف لازم را نداشته باشند‌.

وی ادامه داد: ما در چند سال اخیر در خصوص تسهیل ازدواج دغدغه‌ای در دولت نمی‌بینیم‌. وزارت ورزش و جوانان به عنوان وزارتخانه‌ای که متولی بحث ازدواج و جوانان است اقدامات شایانی در این زمینه نداشته است.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا ۲۴۷ روز پس از ورود به ایران/ رکوردشکنی‌های تلخ پاییزی

ش اکتبر 24 , 2020
ورود رسمی ویروس کرونا به کشور از اول اسفند بود و از آن روز تاکنون که ۲۴۷ روز کرونایی را پشت سر گذاشته‌ایم، شاهد روزهای آرام و بعضا تندبادهایی بوده‌ایم. به گزارش خبرنگار مهر، اولین آمار فوتی‌های کرونا که اعلام شد، هرگز فکر نمی‌کردیم روزی برسد که اعداد این مرگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000