اگر دنبال پولدارشدن هستید، مجری نشوید! / رسانه، ملک پدری هیچ‌کسی نیست / پژمان بازغی را به عنوان یک مجری می‌پذیریم / مجری‌ها برادریشان را به تلویزیون ثابت کردند؛ سلبریتی‌ها چطور؟! / خانم کارشناس آشپزی که در تلویزیون معروف شد، ناسپاسی نکند! / مردم از برخی مسئولین حس همدردی و همراهی نمی‌گیرند

5f906029c9dec_2020-10-21_19-52 گوینده و مجری تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: فقط ۸ روز قرنطینه را تجربه کردم چراکه در سایر ایام درگیر پروژه‌های مختلف بودم.

فریبا باقری در گفتگو با خبر فوری به عادی‌شدن رفتار مردم در دوران کرونا اشاره و اظهار کرد: متأسفانه انگار برخی از مسئولین و مردم فراموش کرده‌اند که در چه روزهایی قرار داریم و فقط به اعلام آمار و ارقام قربانیان و مبتلایان بسنده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی با توجه به شروع فصل سرما واقعا نمی‌دانیم چه روزهایی در پیش است.

این مجری تلویزیون عنوان کرد: البته باید بگویم به هرحال عده‌ای از مردم رعایت می‌کنند و باید برای آنان برنامه‌سازی هنری، تولید فیلم و سریال انجام شود.

او در بخش دیگری از این گفتگو حرف‌هایی داغ درباره سلبریتی‌ها و نسبت آنها با رسانه ملی زد و سپس به انتقاد از برخی مسئولان و شرایط نامناسب اقتصادی پرداخت.

او در این گفتگو گریزی هم به مسائل شخصی زندگی خود زد و تاکید کرد که از رانندگی متنفر است.

گفتگوی کامل خبر فوری با فریبا باقری را در ادامه ببینید:

نسخه باکیفیت گفتگوی خبرفوری با فریبا باقری را اینجا ببینید: badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چگونه افسردگی ناشی از کرونا را کاهش دهیم؟

پ اکتبر 22 , 2020
روانشناسان معتقدند اگر در گروه افراد در معرض خطر ابتلا به افسردگی بوده‌اید، احتمال آن که سبک زندگی مربوط به محدودیت‌های اجتماعی ناشی از کرونا بیمارتان کند، زیاد است. با گسترش شهر‌ها و تغییر سبک زندگی آدمی، زندگی بشر نیز همواره دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده و او را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000