شرط روسیه برای تمدید پیمان هسته‌ای

سیاسی/ بین الملل 5f8ec1d3ac1c6_5f8ec1d3ac1c9 روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، حاضر به ثابت نگه داشتن مجموع تعداد کلاهک‌های هسته‌ای خود در صورتی که آمریکا هم اینگونه عمل کند، به جهت تمدید معاهده کنترل تسلیحاتی "استارت جدید" برای مدت یک سال است.

معاهده استارت جدید که در سال ۲۰۱۰ امضا شد ماه فوریه آتی منقضی می‌شود. این معاهده آخرین معاهده محدودکننده زرادخانه‌های هسته‌ای راهبردی دو کشور که باقی مانده به حساب می‌آید.

چند روز پیش آمریکا پیشنهاد روسیه برای تمدید بی قید و شرط معاهده برای یک سال دیگر را رد و عنوان کرد چنین پیشنهادی در صورتی که ثابت نگه داشتن همه کلاهک‌های هسته ای را در نظر نگیرد، انجام شدنی نیست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهنام خدری خواننده جوان را بیشتر بشناسید

س اکتبر 20 , 2020
بهنام خدری با بازخوانی موزیک فولکلوریک از استاد موسیقی بختیاری بهمن علاءالدین، ظرف مدت کوتاهی توانست به بازخوردهای مثبت و تعداد قابل توجهی دنبال کننده دست پیدا کند که این اتفاق شروع موج جدیدی در زندگی هنری اش شد. بهنام خدری ترانه سُرا،آهنگساز و خواننده جوانیست که در تاریخ ۱۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000