بهنام خدری خواننده جوان را بیشتر بشناسید

5f8ec725742a5_2020-10-20_14-46 بهنام خدری با بازخوانی موزیک فولکلوریک از استاد موسیقی بختیاری بهمن علاءالدین، ظرف مدت کوتاهی توانست به بازخوردهای مثبت و تعداد قابل توجهی دنبال کننده دست پیدا کند که این اتفاق شروع موج جدیدی در زندگی هنری اش شد.

بهنام خدری ترانه سُرا،آهنگساز و خواننده جوانیست که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۶۸ در شهر اصفهان در خانواده ای متوسط متولد شد.
اصالت او به یکی از طوایف بزرگ ایل بختیاری برمیگردد و زبان مادری اش را به شیرینی صحبت میکند.

وی فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع لیسانس بوده و ترانه سرایی را از سن ۱۳ سالگی شروع کرد.

تا سال ۹۷ بیش از ۱۰ قطعه موسیقی پاپ با همکاری تنظیم کننده های مختلف ساخته که هدفش فقط و فقط شناخت بیشتر صدایش و کشف زوایای مخفی حنجره اش بود تا اینکه آشنایی اش با حامد دهقانی باعث شروع فصل تازه ای در زندگی هنری اش شد.

وی با بازخوانی موزیک فولکلوریک (کوگ تاراز ) از استاد زنده یاد موسیقی بختیاری بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) و قرار دادن یک فیلم یک دقیقه ای آن اجرا در صفحه شخصی اینستاگرامش ظرف مدت کوتاهی توانست به بازخوردهای مثبت و تعداد قابل توجهی دنبال کننده دست پیدا کند که این اتفاق شروع موج جدیدی در زندگی هنری اش شد و پس از آن لب به بازخوانی تعداد دیگری از آثار فاخر فولکلوریک نواحی مختلف ایران از جمله خراسانی و حتی افغانستان گشود که متعاقباً آنها نیز مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

ورزش مورد علاقه اش شنا، فوتبال و کوهنوردی است و تقریبا همه اطرافیان او میدانند که بهنام ذاتاً کوهنورد خوبی است.

بهنام تا به حال به طور رسمی ۴ قطعه موسیقی از خود منتشر کرده است.

زیبای بی احساس
وابستگی
ترس
کوگ تاراز (کبک تاراز)

علاقه مندان او می‌توانند برای اطلاع از آخرین اخبار هنری مهراد به صفحه رسمی وی در اینستاگرام با نام کاربری behnamkhedri مراجعه کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هاشمی: قصدی برای شرکت در انتخابات شورای ششم و ریاست جمهوری ندارم

س اکتبر 20 , 2020
اجتماعی/ شهری و روستایی رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که قصدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ششم ندارد. محسن هاشمی در میانه جلسه شورای شهر ضمن ترک صحن علنی و سپردن ریاست به نایب رییس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000