ماه را از نزدیک ببینید!

5f8eb373d18c8_5f8eb373d18cb در یک نمایشگاه جدید در یکی از موزه‌های امارات به کمک یک نسخه هنرمندانه شبیه‌سازی‌شده، ماه به زمین آورده شده است.

یک اثر هنری چیدمان با عنوان «موزه‌ی ماه» توسط «لوک جرام» هنرمند بریتانیایی در موزه‌ «OliOli» واقع در دوبی به نمایش گذاشته شده است. این اثر هنری که پنج متر ارتفاع دارد جزئیاتی که از سطح کره ماه توسط ناسا به ثبت رسیده را به نمایش می‌گذارد.

این اثر هنری که به شکل یک کُره ساخته شده است از داخل روشنایی دارد و برای ایجاد فضای ملموس‌تر در یک محیط تاریک قرار داده شده است.

پخش قطعه‌ای از موسیقی اثر «دان جونز» آهنگساز مجموعه سریال‌های بی بی سی و فیلم‌های بلند نیز بخشی از این نمایشگاه است.

این نخستین‌باری نیست که «موزه‌ی ماه» به نمایش گذاشته می‌شود. این اثر هنری پیش از این در بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله هند، چین، اسپانیا و ایتالیا نیز به نمایش گذاشته شده بود.

فعالیت این نمایشگاه تا آوریل ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شرایط کنونی شرایط صلح نیست و مذاکره جواب نمی‌دهد/ علت صلح امام حسن (ع) نداشتن یاران وفادار بود

س اکتبر 20 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری گفت: شرایط کنونی شرایط صلح نیست و تجربه چند سال گذشته نیز می‌گوید که مذاکره جواب نمی‌دهد و این تنها مقاومت است که نسخه شفابخش است. آیت‌الله سید احمد خاتمی با اشاره به مبانی قرآنی صلح اظهار داشت: اسلام صلح بجا و عزت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000