چرا اقدام مثبتی در زمینه تسهیل ازدواج نداشتیم؟!

5f8df166a98ae_2020-10-19_23-34

عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: دانشگاه‌های مهم آمریکا یا انگلیس بخش عمده بودجه خود را از وقف‌ها تامین می‌کنند؛ چرا ما از این روش برای دادن تسهیلات به زوجین استفاده نکنیم.

مهدی گلشنی در گفتگو با خبر فوری گفت: تا به حال اقدام مثبتی در زمینه تسهیلات‌دهی به جوانان ندیده‌ام، دانشگاه‌های مهم آمریکا یا انگلیس بخش عمده بودجه خود را از وقف‌ها تامین می‌کنند؛ چرا ما از این روش برای دادن تسهیلات به زوجین استفاده نکنیم.

وی ادامه داد:اگر بانک‌ها آنقدر سودشان را زیاد نکنند تولید رونق پیدا می‌کند و برای جوانان کار ایجاد می‌شود در نتیجه شرایط برای ازدواج بهتر می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برای آقایان وزارت‌خارجه، کشورها فقط آلمان و انگلیس و آمریکا هستند! / هنوز می‌گویند برجام خوب است و منتظرند بایدن رای بیاورد / ویدئو

س اکتبر 20 , 2020
حجت‌الله عبدالملکی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرفوری به نقد رویکرد دولت روحانی در قبال اقتصاد سیاسی پرداخت. او در بخشی از این گفتگو که به‌طور زنده از اینستاگرام خبر فوری پخش می‌شد، با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور‌های همسایه را قبول ندارد، گفت: دستگاه دیپلماسی ایران میگوید کشور‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000