دارا سوم به زودی در بازار سرمایه عرضه می‌شود

5f8de9300c04c_2020-10-19_22-59 وزیر اقتصاد گفت: دارا سوم به زودی در بازار سرمایه عرضه می‌شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این نشست نحوه بازگشت ارز حاصل از صادارت و ورود آن به چرخه‌ی اقتصادی است و تصمیم بر این گرفته شد که از این پس در جلسات آتی وزیر صمت و رییس کل بانک مرکزی برای حل این مسائل حضور پیدا کنند.

او افزود: امیدواریم با تصمیم گیری‌های صحیح در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات، در نیمه دوم سال شاهد تحقق این مهم و افزایش درآمد‌های ارزی باشیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف بیان کرد: خواسته‌ی دولت جمع آوری کارت‌های بازرگانی و جلوگیری از سوءاستفاده از آن‌ها است که امیدواریم به زودی اجرا شود.

دژپسند تصریح کرد: دارا سوم به زودی در بازار سرمایه عرضه می‌شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام سلبریتی‌های سینمایی و تلویزیونی تا به حال کرونا گرفته‌اند؟

د اکتبر 19 , 2020
موج سوم کرونا در ایران درحالی قربانیان زیادی گرفته که بسیاری از چهره‌های مشهور نیز در میان مبتلایان به این ویروس به چشم می‌خورند. به گزارش خبر فوری، در تازه‌ترین نمونه‌ها، محمدرضا گلزار و نوید محمدزاده به کرونا مبتلا شده و تست کرونای لاله اسکندری هم مثبت از آب درآمده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000