عرضه ۷۴ میلیون دلار در بازار متشکل معاملات ارزی/ خرید ۱.۷ میلیون دلار توسط صرافی‌ها

5f8c57875dc6a_5f8c57875dc6d بانک مرکزی امروز حدود ۷۴ میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در «بازار متشکل معاملات ارزی» در نرخ‌های حاشیه بازار عرضه کرد.

بانک مرکزی امروز (۱۳۹۹.۷.۲۷) و در چهارمین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود ۷۴ میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در «بازار متشکل معاملات ارزی» در نرخ‌های حاشیه بازار عرضه کرد.

به رغم این میزان عرضه و امکان خرید هر صرافی به میزان ۵٠٠ هزار دلار در بازار مذکور، حدود ۱.۷ میلیون دلار توسط صرافی‌ها خریداری شد. این امر حاکی از فقدان تقاضای موثر در بازار برای ارز به صورت اسکناس است.

همچنین گزارش‌های دریافتی از سامانه نیما حاکی از این است که امروز حدود ۱۲۶ میلیون دلار ارز به صورت حواله ارزی توسط صادرکنندگان در بازار عرضه شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از خون‌گیری و بخور گازی تا اخراج ارواح و عناصر شیطانی؛ روش‌های عجیبی که برای درمان آنفلوآنزای ۱۹۱۸ استفاده شد

ی اکتبر 18 , 2020
اگر ایده نوشیدن مایع ضد عفونی کننده دست، جذب نور ماوراء بنفش و غرغره کردن آب نمک برای پیشگیری یا درمان کرونا برای شما عجیب به نظر می‌رسد، بدانید که این اولین باری نیست که انسان‌ها برای رهایی از ترسشان از بیماری فراگیر، سلامتی خود را به خطر می‌اندازند. این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000