نظرسنجی‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

سیاسی/ بین الملل 5f8af5672e104_2020-10-17_17-15 تازه‌ترین نمودار‌های نظرسنجی انتخابات آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد رای الکترال کاندیدای دموکرات از کاندیدای جمهوریخواهان بالاتر است.

تازه‌ترین نمودار‌ها از وضعیت انتخاباتی آمریکا منتشر شده که نشان میدهد از ۲۳ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر جو بایدن نامزد دموکرات‌ها از ترامپ نامزد جمهوریخواهان بالاتر بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، کانال توئیت پرس با انتشار نمودار‌ها نوشت: فهرست و نتایج تمام نظرسنجی‌های انجام شده یک ماهه اخیر در آمریکا درباره بایدن و ترامپ نشان داد که تقریبا در تمامی نظرسنجی‌ها از ۲۳ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر بایدن از ترامپ جلوتر بوده است.

رقص نمودار‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

همچنین در دیگر نمودار آمار نظرسنجی الکترال که بسیار مهمتر از رای مردمی و شناور است، جوبایدن ۲۱۶ رای الکترال دارد و ترامپ ۱۲۵ رای الکترال.

در سیستم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مردم به نمایندگانی رای می‌دهند که آن‌ها رای موسوم به الکترال خود را به نفع یکی از دو کاندید اصلی در روز مخصوص اعلام می‌کنند.

بدین ترتیب آرای الکترال است که برنده نهایی را مشخص کرده و ممکن است رای عمومی مردم مثلا به نفع بایدن باشد، اما رای الکترال و نهایی در صندوق به ترامپ داده شود.

در این سیستم برنده ریاست جمهوری نیاز به ۲۷۰ رای الکترال دارد که تا اینجا بایدن ۲۱۶ رای و ترامپ ۱۲۵ رای دارد.

۱۹۷ رای هنوز مشخص نیست، هرچند رای قاطع برای بایدن ۱۱۸ رای الکترال و برای ترامپ نیز ۶۳ رای {تا این لحظه} است.

رقص نمودار‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

این در حالی است که جدیدترین نمودار وضعیت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طبق نظرسنجی‌ها تا روز جمعه ۱۶ اکتبر بایدن با اختلاف ۸.۹ از ترامپ جلوتر است.

البته روز جمعه بایدن کمی دچار بدشانسی شد و کمپین انتخاباتی ترامپ او را کمی به جلو راند.

در مجموع فعلا بایدن ۵۱.۲ و ترامپ ۴۲.۳ است و اگر امروز انتخابات سراسری برگزار شود، دموکرات‌ها برنده می‌شوند.

رقص نمودار‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رئیس‌جمهور آلمان قرنطینه شد/ وزیر خارجه بلژیک کرونا گرفت

ش اکتبر 17 , 2020
سیاسی/ بین الملل منابع خبری گزارش داده‌اند که تست کرونای وزیر خارجه بلژیک مثبت شده و رئیس‌جمهور آلمان نیز بعد از ابتلای یکی از محافظان شخصی‌اش به کرونا به قرنطینه رفته است. خبرنگار شبکه «الجزیره» گزارش داده که تست کرونای «سوفی ویلمز» وزیر خارجه بلژیک، وزیر خارجه بلژیک مثبت شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000