سریال «بچه محل» دوباره به آنتن برگشت

5f8ac0b30c3ec_5f8ac0b30c3ee پخش فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بچه‌محل» با بازی داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی و رامین ناصرنصیر، از فردا آغاز خواهد شد.

فصل سوم مجموعه «بچه‌محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور از یکشنبه ۲۷ مهر، ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

در این فصل از مجموعه «بچه‌محل»، طبق روال گذشته، بازیگران مهمان دیگری نیز در قسمت‌های مختلف حضور خواهند داشت و بر اساس آن، موضوعات اجتماعی و اخلاقی به نمایش درخواهد آمد.

حامد آهنگی که در فصل گذشته به‌عنوان بازیگر مهمان و در نقش دایی منوچهر، گروه را همراهی می‌کرد، در فصل سوم در فهرست بازیگران اصلی و دائمی مجموعه قرار گرفته است.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا، علیرضا گالش و امیر محمد متقیان، سروش جمشیدی و حامد آهنگی، بازیگران این مجموعه هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا عرضه خودرو در بورس باعث پایین آمدن قیمت‌ها می‌شود؟

ش اکتبر 17 , 2020
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو گفت: محاسبات این انجمن از پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مابه‌التفاوت قیمت کارخانه‌ای و بازاری خودروها از سوی مردم در مدت یک سال است. آرش محبی‌نژاد افزود: انجمن خودروسازان ایران در پژوهش مشابه، این رقم را بیش از ۱۳۰ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000