خواستم به خانمی تذکر بدهم، ترسیدم مرا به باد کتک بگیرد / پول لوازم آرایش دارند، پول یک ماسک ندارند؟

5f88a2feb2db3_5f88a2feb2db4 پروانه معصومی که خودش ساکن شمال کشور شده، از دست مسافرانی که به استان‌های شمالی رفته اند، بسی عصبانی است و می‌گوید:خواهش می‌کنم بفهمید ما چه می‌کشیم از دست هموطنانی که برای یک روز تعطیلی به شمال هجوم می‌آورند.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبر فوری تاکید دارد که خودش به هیچ عنوان از خانه بیرون نمی‌رود و می گوید: نمی‌شود همه را برای نزدن ماسک جریمه کرد، شاید کسی پول خریدن نداشته نباشد ولی خانمی که "چیتان پیتان" و بدون ماسک راه می‌رود را چرا جریمه نمی‌کنید؟ چطور پول لوازم آرایش دارند پول یک ماسک ندارند؟
معصومی می گوید: خواستم به خانمی که رژ لبش تا بینی‌اش می‌رسد تذکر بدهم ماسک بزند اما طوری طلبکار بود که گفتم الان مرا به باد کتک می‌گیرد!
گفت و گو با پروانه معصومی را اینجا بشنوید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محدودیت‌های کرونایی در تهران و ۴۵ شهر دیگر باید سختگیرانه‌تر باشد

ش اکتبر 17 , 2020
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: در تهران و ۴۵ شهر بسیار آلوده به ویروس کرونا نیازمند تصمیمات سختگیرانه‌تر هستیم. به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج حریرچی، اظهار داشت: مطالعه جامع سازمان جهانی بهداشت نشان داده داروهای معروف موجود از جمله «رمدسیویر» تأثیری بر کووید ۱۹ ندارند و همچنان بهترین راه مقابله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000