مشایی در زندان نیست، در بیرون از زندان تحت معالجه است/ بقایی به بیمارستان رفته

سیاسی/ سیاست داخلی 5f86b5bc584b6_5f86b5bc584ba وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی ۱۵ سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به ۶ سال و نیم حبس محکوم شدند.

مهران عبدالله پور با اشاره به وضعیت موکلان خود گفت: آقای بقایی در بیمارسان تحت معالجه هستند.

وی در خصوص وضعیت پرونده حمید بقایی اظهار داشت: ما معتقدیم ایشان بی گناه است و از طریق اعاده دادرسی پیگیر احقاق حق هستیم.

عبدالله پور با اشاره به وضعیت اسفندیار رحیم مشایی دیگر موکل خود گفت: آقای مشایی هم در بیرون از زندان تحت معالجه هستند و پیگیر اعاده دادرسی و محکومیت ایشان نیز هستیم.

وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی ۱۵ سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به ۶ سال و نیم حبس محکوم شدند؛ که از اسفند ۹۶ نیز شروع به اجرا شده و تا به الان نیز ادامه دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فروش خودرو در بورس باعث قطع دست دلالان می‌شود

چ اکتبر 14 , 2020
کارشناس صنعت خودرو گفت: پیشنهاد می شود قیمت‌گذاری خودرو در بورس کالا صورت گیرد تا قیمت واقعی شود و سود ناشی از فروش خودرو به جیب واسطه و دلال نرود. علی حسن زاده اظهار داشت: بنده با این گزاره که شورای رقابت باعث سرکوب قیمت خودرو شده است، موافقم. ببینید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000