اریک ترامپ: پدرم ثروتش را از دست داده است

سیاسی/ بین الملل 5f8419e913ae3_5f8419e913ae5

پسر ترامپ در واکنش به مطلب روزنامه نیویورک‌تایمز درباره لطف کاخ سفید به صدها کارخانه، گروه‌های لابی‌گر و رهبران خارجی که در املاک تجاری ترامپ اقامت داشتند، از این معاملات دفاع کرد.

روزنامه نیویورک‌تایمز در مطلب روز شنبه خود گزارش کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از موقعیت سیاسی خود برای ایجاد اشکال جدید و بسیار لوکس درآمدی از طریق هتل‌ها و زمین‌های گلفش استفاده کرده است.

اریک ترامپ در واکنش به این مطلب به برنامه “این هفته” شبکه خبری ABC گفت: ما ثروت خود را از دست داده‌ایم. پدرم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ثروتش را از دست داد. او اهمیتی به این مساله نمی‌دهد. او می‌خواهد آنچه درست است، انجام شود. می‌توانم به شما بگویم این شغل آخرین کاری است که دونالد ترامپ در این دنیا بخواهد انتخاب کند. او هر صبح از خواب بر می‌خیزد و برای شما می‌جنگد و او باید با تمام رسانه‌ها بجنگد. او باید با دموکرات‌ها بجنگد و هر روز با خودش هم درگیر است.

وی در پاسخ به ادعای مطرح شده در نیویورک تایمز نیز به مساله مالی جو بایدن، رقیب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پرداخت و گفت: با نقشه گوگل جای منزل جو بایدن را بیابید و به من بگویید چطور این مرد که ۴۷ سال در دولت بوده توانسته چنین عمارتی را کنار دریاچه در ویلمینگتون، دلاور بخرد؟!

این در حالی است که بایدن و معاونش کامالا هریس پیش از نخستین مناظره انتخاباتی‌شان اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کردند.

اریک ترامپ در واکنش به این مطلب منتشر شده نیز گفت: ما یک شرکت مهمان‌نواز هستیم. ده ها میلیون نفر در املاک ما هر سال ساکن می‌شوند و اقامت می‌کنند. نیویورک تایمز به طور قطع اخبار جعلی است. تمامی آنها به دنبال بی‌اعتبار کردن پدرم هستند. رسانه‌ها در آمریکا به بازوی فعال برای حزب دموکرات بدل شده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا تی نکست جذاب ترین سرویس ارسال بسته در تهران را ارائه می کند؟

د اکتبر 12 , 2020
تی‌نکست اولین و بزرگترین استارتاپ ارائه کننده سرویس تحویل در همان روز (Same-day delivery) از طریق پیک موتوری در قلب شهر تهران است. تی‌نکست اولین و بزرگترین استارتاپ ارائه کننده سرویس تحویل در همان روز (Same-day delivery) از طریق پیک موتوری در قلب شهر تهران است. در گذشته کسب و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000