پخش مرحله دوم رقابت های «دست فرمون» از امشب

5f82fe719849c_5f82fe719849e از امشب ۲۰ مهر با پخش قسمت ۲۲، مرحله دوم مسابقه «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی آغاز می‌شود.

مسابقه «دست فرمون» در جریان برگزاری رقابت ها، بخشی از شرکت‌کنندگان بخش‌های مختلف ماشین، موتور و آرسی (رادیو کنترلی) حذف شده و برندگان بخش مقدماتی مسابقه با راه یافتن به مرحله دوم وارد فاز جدیدی از رقابت خواهند شد.

از میان ۴۰۰ شرکت‌کننده بخش ماشین ۲۰۰ نفر، از ۴۰ شرکت‌کننده بخش موتور ۲۰ نفر و از ۴۰ شرکت‌کننده بخش آرسی ۲۰ نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

در مرحله دوم ۲۰۰ شرکت‌کننده بخش ماشین، طی یک قرعه کشی میان ۴ مربی این گرایش یعنی محسن جعفری، نادر جعفری، بهنام صفاریان و شروین یگانه تقسیم شده‌اند و هر یک از مربیان با تقویت پتانسیل و تعلیم ۵۰ شرکت کننده زیر مجموعه خود، شرایط رقابتی حرفه‌ای را فراهم خواهندکرد.

در مرحله دوم با اعمال برخی تغییرات، بخش موتورسواری با تغییرات همراه خواهد بود.

فصل دوم مسابقه «دست فرمون» از امشب ۲۰ مهر آغاز شده و یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود، همچنین گزیده قسمت های پخش شده هرهفته، شنبه ها و پشت صحنه و حواشی آن تحت عنوان «مثبت دست فرمون» جمعه ها روی آنتن می رود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یکی از دوستان نجس خودمان!/ آنچه در آمریکا می‌بینیم نژادپرستی نیست، نظام کاستی است

ی اکتبر 11 , 2020
یک‌بار وقتی مارتین لوتر کینگ به هندوستانِ دوران گاندی سفر کرده بود، مدیر مدرسه‌ای هنگام معرفی‌اش او را «یکی از دوستان نجس خودمان» خطاب کرد. لوتر کینگ بعداً دانست که سیاهپوستان آمریکا بی‌شباهت به نجس‌های هند نیستند. در زمستان سال ۱۹۵۹، پس از آنکه مارتین لوتر کینگ پسر رهبریِ تحریم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000