هشدار مقاومت فلسطین به اسرائیل با آزمایش ۲۰ موشک

فلسطینی‌ها در آستانه موعد اجرای طرح الحاق با آزمایش ۲۰ موشک به رژیم صهیونیستی در این باره هشدار دادند.

خبرگزاری سما فلسطین اعلام کرد که مقاومت فلسطین ساعت ۰۰:۶۰ بامداد امروز (چهارشنبه) ۲۰ موشک را برای آزمایش به سمت دریا شلیک کردند.

طبق این گزارش، این موشک‌ها در روز تعیین شده برای اجرای طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی آزمایش شدند و پرتاب آنها تا ساعت دو ۳۰ دقیقه بامداد ادامه یافت.

در همین حال، رادیو اسرائیل نیز اعلام کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه طی ۳۰ دقیقه ۱۰ موشک را به سمت دریا شلیک کردند.

رادیو اسرائیل آزمایش این موشک‌ها را “پیام واضحی” برای ارتش رژیم صهیونیستی خواند.

مقاومت قبلا هشدار داده بود که اجازه اجرای این طرح را نخواهد داد و شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی برای پاسخ به این طرح اشغالگرانه در آماده‌باش کامل هستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین امروز را به عنوان “روز خشم مردمی” برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری اعلام کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم خواستند چهارشنبه در اعتراضات روز خشم علیه طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و غور اردن شرکت کنند و فعالیت‌های مردمی برای حضور در روز خشم از عصر سه‌شنبه آغاز شده است و قرار است که ملت فلسطین علیه طرح مذکور در مناطق مختلف راهپیمایی کنند.

در همین حال، سوزانه فاسوم، سفیر آلمان در اراضی اشغالی در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد، اتحادیه اروپا هرگز تغییرات در مرزهای اراضی اشغالی را به رسمیت نخواهد شناخت.

وی گفت که اجرای این طرح به روابط اتحادیه اروپا با اسرائیل ضربه می‌زند.

منبع: ایسنا

66

فلسطین
اسرائیل

پست بعدی

دولت۷سال مسکن نساخت/بسیاری از دلال بازی در مسکن‌های زیر ۱۵۰متر است

چ جولای 1 , 2020
نماینده تهران در مجلس معتقد است: یکی از دلایل اصلی تلاتم‌های موجود بازار مسکن به علت حجم بالای نساختن مسکن در ۷سال گذشته است. علی حضریان در گفت وگو با خبر فوری در خصوص مشکل مسکن در کشور گفت: بسیاری از..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000