حمایت از ترامپ بیش از نسبتم با بن لادن برایم دردسرساز شد

سیاسی/ بین الملل 5f81c132ead50_2020-10-10_17-42 «نور بن‌لادن» خواهررزاده «اسامه بن لادن» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده گفت، حمایتش از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دردسر بیشتری از نام خانوادگی‌اش برای او ایجاد کرده است.

خواهرزاده بن‌لادن گفت: «همان دوستان اندکی که داشتم نیز ظرف سال‌های اخیر به‌خاطر حمایت از ترامپ از دست داده‌ام».

نور بن‌لادن افزود: «از نقطه نظر جامعه‌شناسی، بسیار جالب است که در برخی محافل خواص، حامی ترامپ بودن رنجش بیشتری نسبت به داشتن نام بن‌لادن برایم ایجاد کرده است».

او در دفاع از رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «ترامپ در برابر چین ایستاد، آمریکا را از جنگ دور نگه‌ داشت، روابط با اسرائیل را مستحکم کرد و توافق فاجعه‌بار با ایران را لغو کرد و داعش را شکست داد».

خواهرزاده ۳۳ ساله سرکرده تروریست‌های القاعده ماه پیش در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه خود را «قلباً آمریکایی» می‌داند گفت، از ۱۲ سالگی پرچم آمریکا را در اتاق خود نصب کرده بود و همواره آرزوی سفر به این کشور را داشته است.

نور بن‌لادن در این مصاحبه مدعی شد: «داعش در دولت اوباما/بایدن قدرت گرفت و آن‌ها توانستند به اروپا نیز راه پیدا کنند. ترامپ نشان داده که می‌تواند با خشکاندن ریشه‌های تهدیدات تروریستی پیش از آنکه آن‌ها فرصت حمله پیدا کنند، از ما و آمریکا محافظت کند».

این ادعاهای خواهرزاده بن لادن در حمایت از ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که ارتش آمریکا از زمان ورود او به کاخ سفید همچنان از گروه‌های افراط‌گرا نظیر داعش حمایت کرده و به گفته فرماندهان محلی عراق و سوریه، نیروهای آمریکایی حتی بر تعلیمات نظامی داعشی‌ها و دیگر گروه‌های تروریستی منطقه نظارت دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ریزش ۹۰ درصدی مسافران حمل و نقل ریلی

ش اکتبر 10 , 2020
مقام مسئول در شرکت رجا از افزایش چند صد درصدی قیمت قطعات در برابر کاهش بیش از ۹۰ درصدی مسافران این شرکت در ایام کرونا خبر داد. برات الله صمدی راد با بیان اینکه ویروس بیش از هر فعالیت و صنعت دیگری ضرر و زیان خود را متوجه حوزه گردشگری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000