رزمایش دریایی روسیه و مصر در دریای سیاه

سیاسی/ بین الملل 5f8153bf147a6_5f8153bf147a9 رسانه‌های روسیه اعلام کردند ارتش این کشور و مصر برای اولین بار رزمایش دریایی در دریای سیاه برگزار خواهند کرد.

رسانه‌های روسیه اعلام کردند، نمایندگان یگان دریایی روسیه و مصر در یکی از شهرهای روسیه نشستی را به مدت سه روز درباره آمادگی برای برگزاری رزمایش‌های مشترک "پل دوستی-۲۰۲۰" برگزار کردند. این رزمایش‌ها برای اولین بار در دریای سیاه برگزار می‌شود.

ارتش‌های روسیه و مصر طی این نشست با طرحی برای رزمایش‌های مشترک موافقت کردند. گروهی از ناوهای یگان دریایی روسیه و مصر با حمایت جنگنده‌ها مأموریت‌های مشترکی را برای حفاظت از راه‌های دریایی در برابر تهدیدات مختلف انجام می‌دهند.

براساس این طرح نیروهایی برای تنظیم تماس‌ها و امدادرسانی مستقر خواهند شد و کشتی‌های مشکوک بازرسی شده و موشک‌ها و گلوله توپخانه از کشتی‌ها شلیک می‌شود.

به گفته دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوب روسیه، اهداف رزمایش تقویت و ارتقای همکاری نظامی میان یگان دریایی مصر و روسیه برای تحقق امنیت و ثبات در این دریا و همچنین تبادل مهارت‌ها برای مقابله با تهدیدات مختلف است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای کتمان بیماری کرونا/ پلمب در انتظار اصناف متخلف

ش اکتبر 10 , 2020
استاندار تهران جرایم مربوط به عدم رعایت محدودیت های کرونایی را تشریح کرد. انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد اعمال جرایم کرونایی اظهار داشت:کسانی که مبتلا به کرونا شده اند؛ اگر در اجتماع حاضر شده و شناسایی شوند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000