پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور به مناسبت درگذشت استاد شجریان

سیاسی/ دولت 5f7f2abcb681c_2020-10-08_18-35 معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد محمد رضا شجریان را به خانواده، اهالی فرهنگ و هنر و همه شهروندان ایرانی تسلیت گفت و برای آن هنرمند برجسته از خداوند بزرگ آمرزش مسالت کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

درگذشت هنرمند نامی و چهره شاخص فرهنگ ایران استاد محمد رضا شجریان، ضایعه‌ای ملی است. هر ایرانی و هرکس که در دور و نزدیک این سرزمین به ادب و زبان فارسی و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی دلبسته است حق دارد که سوگوار فقدان این چهره نام‌آور و سخت‌کوش باشد. نام او به یقین در آینده نیز همچنان خواهد درخشید چنانکه میراثی گرانقدر در گذشته و حال داشته است.

این ضایعه سنگین را به خانواده، دوستان، شاگردان، اهالی فرهنگ و هنر و همه شهروندان ایرانی تسلیت میگویم و برای آن هنرمند برجسته از خداوند بزرگ آمرزش مسالت دارم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شجریان در عرصه موسیقی جستجوگر بود

پ اکتبر 8 , 2020
مختاباد گفت: امیدوارم استاد شجریان ردیف آوازی خود را ثبت کرده باشند. عبدالحسین مختاباد در گفتگو با خبر فوری ضمن تسلیت درگذشت استاد محمدرضا شجریان گفت: پایبندی ایشان به سنت و هنر اصیل ایران و جستجو گر بودن او در عرصه موسیقی از ویژگی‌های برجسته استاد است. گفت و گو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000