درخواست زالی از وزیر بهداشت برای تمدید تعطیلی پایتخت

5f7ed5a9ab5a7_5f7ed5a9ab5a9

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تمدید محدودیت های کرونایی تهران به مدت حداقل یک هفته دیگر شد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا، خواستار تمدید تعطیلی ها با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در این نامه از افزایش مراجعه کنندگان سرپایی، بستری شدگان جدید، افزایش بیماران بدحال در بخش های ویژه و موارد فوتی های ناشی از بیماری کرونا خبر داده و وضعیت تهران را بحرانی و در شرایط قرمز توصیف کرده است.

زالی با توجه به شرایط دشوار پیش رو به لحاظ گسترش بیماری کووید ۱۹ خواستارتمدید اعمال محدودیت ها و تعطیلی مراکز، اصناف و مشاغل در سطح استان تهران به مدت یک هفته دیگر و تا تاریخ ۲۵ مهر ماه شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتشار نامه بروس لی به کمپانی برادران وارنر

پ اکتبر 8 , 2020
بروس لی دو هفته سر فیلمبرداری «اژدها وارد می‌شود» نرفت تا تغییراتی که خواسته بود در فیلمنامه اعمال شود. دعوای بروس لی با تهیه کننده «اژدها وارد می‌شود» در دوران تولید این فیلم در دهه هفتاد مستنداتی دارد. اما روایت شخصی این موضوع از نگاه بروس لی جذاب است.شانون لی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000