همه ۴ نفری که برای فیلمبرداری به بیمارستان رفتند، به کرونا مبتلا شدند

5f7dc3d7b551e_5f7dc3d7b5520 چهار نفر براي فيلمبرداري به بيمارستان رفتند، هر چهار نفر کرونا گرفتند!

اکبر عالمی فیلمساز، منتقد و مدرس سینما به کرونا مبتلا و برای ادامه درمان و بهبودی حالش راهی بیمارستان آراد شده است.

امیر سرایی‌مقدم کارگردان سریال «پسر و دریا» که به زودی از شبکه یک سیما پخش می‌شود خواهرزاده اکبر عالمی است؛ او از بهبودی حال این فیلمساز خبر داد و گفت: سه، چهار روز دیگر باید در بیمارستان بمانند و برای ادامه درمان، مدتی هم در منزل قرنطینه خواهد شد.

اکبر عالمي گفت: هفته گذشته برای فیلمبرداری مستندی با سه نفر دیگر از همکارانم به یکی از بیمارستانهای تهران رفته بودیم و اگر چه تمام موارد ضروری را رعایت کردیم اما با این حال هر چهار نفر به کرونا مبتلا شدیم.

این فیلمساز که تاکنون مستندهای متعددی با موضوع‌های مختلف ساخته و فارغ‌التحصیل رشته سینما با مدرک دکترا است، از چند روز گذشته به دلیل بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهتر بود عرضه و تقاضا قیمت زعفران را مشخص می کرد

چ اکتبر 7 , 2020
یک فعال حوزه زعفران وجود منابع مالی کافی برای جذب زعفران، تقویت بنیه مالی کشاورز و رونق صادرات را راهکارهایی برای تعادل بازار این محصول و جلوگیری از افت قیمت ها دانست. علی حسینی با بیان اینکه بهتر بود اجازه می دادیم عرضه و تقاضا قیمت نهایی زعفران را تعیین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000