ارزش سهام عدالت، امروز ۱۶ مهر ۹۹

5f7d9e6ab9339_5f7d9e6ab933c افزایش ۱.۷۲ درصدی شاخص کل موجب شد تا ارزش سهام عدالت امروز افزایش یابد. در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش سهام عدالت با رشد بیش ۲۱۸ هزار تومانی همراه بود.

بورس اوراق بهادار تهران امروز در آخرین روز کاری هفته با جهش ۲۶ هزار و ۲۷ واحدی به کار خود پایان داد و شاخص کل به عدد یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۷۲۵ واحدی رسید.

بازار بورس امروز در بیشتر نماد‌ها سبز بودند و تعداد اندکی از نماد‌ها با کاهش قیمت و صف فروش مواجه شدند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۵ درصد معادل ۲۱۸ هزار و ۵۹۵ تومان افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۳۵ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۴۱ تومان رسیده است.

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افرایش ۱.۸۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۲ هزار و ۴۸۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۰.۲۹ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۲ هزار و ۱۴۴ تومان افزایش یافت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روند کرونا در ایران، از ۱۶ شهریور تا ۱۶ مهر/ اینفوگرافیک

چ اکتبر 7 , 2020
طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۱۶ مهر ۹۹) ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000