پیغام شورای نگهبان به مجلسی‌ها درباره اصلاح قانون انتخابات شوراها

سیاسی/ سیاست داخلی 5f7c10c5e3a4b_2020-10-06_10-07 نمایندگان مجلس این روزها سه طرح انتخاباتی در دستور کار دارند؛ اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای شهر و روستا.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی از مخالفت شورای نگهبان با تحمیل وظیفه جدید به این شورا خبر داد و گفت: « ما پیغام دادیم که شورای نگهبان وظیفه‎ای در این جهت ندارد و اگر بخواهند وظیفه‎ای بر ما تحمیل کنند قطعاً آن را رد خواهیم کرد. آن را برخلاف قانون اساسی می‎دانیم. شورای نگهبان وظیفه‎ای در انتخابات شوراها ندارد. اشکالات انتخاباتی شوراها را قانون عادی می‎تواند حل کند.»
البته بر اساس آخرین توضیحات محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گویا نمایندگان شورای نگهبان به معرفی یک حقوقدان از سوی شورای نگهبان تغییر یافته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابتلا به سرطان پستان محدودیت سنی ندارد

س اکتبر 6 , 2020
فوق تخصص خون و انکولوژی گفت: سرطان پستان محدودیت سنی ندارد به همین جهت تمامی بانوان باید به صورت ماهانه توسط خود یا پزشک معاینه شوند. حسین کامران زاده فوق تخصص خون و انکولوژی طی توضیحات اولیه درباره علائم مشکوک به سرطان پستان گفت: سرطان پستان نیز همانند دیگر بیماری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000