افت ۲۷ هزار واحدی شاخص

5f7abc5fcd6d3_5f7abc5fcd6d6 شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۲۷ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۴۹۵ هزار واحد کاهش یافت.

شاخص کل بورس در ادامه افت دیروز خود در کانال ۱.۵ میلیون واحدی، امروز، دوشنبه ۱۴ مهرماه در نیم ساعت ابتدایی معاملات با افت ۲۸ هزار واحدی به کانال ۱.۴ میلیون واحد افت کرد و روی یک میلیون و ۴۹۵ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن (قیمت) نیز ۲۳۵۶ واحد منفی بوده و در رقم ۳۹۶ هزار واحد متوقف شده است.

همه نمادهای شاخص ساز در معاملات آغازین امروز رشد منفی داشتند و نمادهای فارس، فملی تاپیکو، فولاد و شبندر با اثرگذاری منفی ۲ تا ۵ هزار واحدی، از مهمترین نمادهای مؤثر در افت شاخص محسوب می‌شوند.

مجموع ارزش سهام ۷ نماد ابتدای صفوف خرید و با بیشترین تقاضا ۶۳۶ میلیارد تومان و ارزش سهام آماده عرضه در صفوف فروش برای ۷ نماد ابتدای این صف، هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به آیت الله هاشمی گفته شده بود آماده پذیرش ریاست جمهوری موقت باشد

د اکتبر 5 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی عضو کابینه‌های محمدعلی رجایی و میرحسین موسوی و نایب‌رئیس مجلس ششم در مصاحبه‌ای از چالش‌های پیش روی اصلاح‌طلبان و دولت گفته است. بهزاد نبوی در این گفت‌وگو به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ و نوع رفتار جریان چپ نیز اشاره می‌کند آنچه در ادامه می‌خوانید خلاصه‌ای از این مصاحبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000