احمدی نژاد: اينكه امام يک روزی گفت حفظ نظام، منظورش پوسته بود يا محتوا؟

سیاسی/ سیاست داخلی 5f7a31731e9a6_2020-10-05_00-02 صفحه رسمی احمدی نژاد طرحی با این محتوا منتشر کرده است که کدام جمهوری اسلامی؟

احمدی نژاد در مصاحبه اخیرش گفت: اينكه امام يک روزی گفت حفظ نظام، منظورش پوسته بود يا محتوا؟ پوسته كه ارزشی ندارد. محتوا يعنی بر همان آرمانها منطبق بشود. يعنی از آنها نبايد فاصله بگيرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی را حفظ كن يعنی محتوايش را حفظ كن. حالا ما قالبش را حفظ می كنيم، محتوايش هر چه شد!؟ معنا ندارد، اين ادبيات مربوط به 500 سال قبل است. نظام بايد در خدمت مردم باشد و غير از اين معنا ندارد. اصلا هيچ نظامی بدون مردم معنا ندارد. اگر برای خودش مفهومی جز مردم تعريف كرد، همين نقطه انحراف و آغاز مشكلات است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بالاترین «حداقل دستمزد» جهان در ژنو/ ۲۵ دلار در هر ساعت

د اکتبر 5 , 2020
رای‌دهندگان در شهر ژنو سوئیس با طرحی موافقت کرده‌اند که حداقل دستمزد در این کانتون را برابر با ۲۵ دلار در هر ساعت تعیین می‌کند؛ رقمی که گمان می‌رود بالاترین میزان حداقل دستمزد در جهان است. بر اساس داده‌های دولتی، ۵۸ درصد از رای‌دهندگان در این کانتون به ابتکار تعیین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000