فیلم ترامپ از بیمارستان جنجالی شد/ رنگ پوست و موی رئیس جمهور آمریکا چه چیزی را افشا می‌کند؟

سیاسی/ بین الملل 5f79c86d46232_2020-10-04_16-34 در زمانی که توییتر پر شده بود از توییت‌های مربوط به ترامپ و وضعیت بیماری‌اش، ناگهان فیلمی از او در بیمارستان ارتش منتشر شد که جهت بحث‌ها و توییت‌ها را تغییر داد.

به گزارش خبر فوری، دونالد ترامپ هنوز به علت کرونا در بیمارستان به سر می‌برد و شایعات و حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد بیماری و وضعیت او به گوش می‌رسد.

رئیس جمهور آمریکا فیلمی کوتاه را از خود منتشر کرد و در آن با حالت خسته گفت که وضعیت نسبتا خوبی دارد و در حال اداره امور کشور بوده و به زودی به کاخ سفید باز می‌گردد.

آنچه در این ویدئو بیش از همه توجه برخی از کاربران توییتر را به خود جلب کرد رنگ پریده ترامپ و موهای نسبتا سفید او بود. بیزینس اینسایدر در گزارشی به این موضوع پرداخت. این وبگاه با بررسی توییت‌های کاربران این سوال را مطرح کرد که چرا موها و رنگ پوست ترامپ تا این حد سفید شده است.

کاربران توییتر دو پاسخ برای این مساله ارائه داده اند: یا شدت بیماری رئیس جمهور آمریکا زیاد بوده و او به سختی مریض است و یا رنگ برنزه صورت او طبیعی نبوده و او با آرایش ودستگاه‌های مصنوعی این رنگ را ایجاد می‌کرده است. مشخص است که در بیمارستان دسترسی به این لوازم آرایشی ممکن نیست و به همین دلیل، رنگ پوست و موی ترامپ تغییر کرده است.

برنزه پرحاشیه؛ ترامپ، کلینت ایستوود دروغین؟

مساله دوم (عدم استفاده از دستگاه مخصوص) باعث شوخی و خنده بسیاری از کاربران شده است. کریستر جانسون(Krister Johnson) کمدین و برنده جایزه ایمی با این مساله شوخی های بسیاری کرده که باعث واکنش متفاوت کاربران شده است. برخی از طرفداران ترامپ به این کمدین حمله کرده و شوخی با رئیس جمهور کشورشان را در این شرایط درست ندانسته اند. برخی مخالفان هم از این فرصت استفاده کرده و به ترامپ و شوهای همیشگی اش تاختند.

نکته مهم در این رابطه این است که رنگ خاص صورت و موی ترامپ همواره یکی از عناصر مهم برای تبلیغات به نفع ترامپ بوده است. کمپین حمایتی میلیاردر آمریکایی همواره از این طریق توانسته سفیدپوستان متعصب و بلوند آمریکایی را به سمت خود جلب کند. مدتی پیش بود که یکی از نزدیکان رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در مصاحبه ای با نیویورک تایمز رنگ برنزه ترامپ را نشانه ژن خوب(good genes) او دانست که نشان از هوش بارز او دارد.

به همین دلیل، افشا شدن این ماجرا باعث تمسخر برخی از کاربران توییتر شده است. آنها معتقدند بیماری ترامپ باعث شده سن بالای او( که همیشه از افشای آن نگران بوده) و ضعف بدنش مشخص شود.

نباید از یاد برد که برخی از رسانه‌های آمریکایی مخالف ترامپ همیشه گفته اند که رئیس جمهور آمریکا به دنبال این است که خود را یک ابرمرد سفید پوست مانند کلینت ایستوود در فیلم خوب، بد، زشت نشان دهد. ابرمردی که تصویرش تداعی کننده قهرمانان خشن اما شجاع آمریکایی است و این دقیقا همان تصویری است که طرفداران ترامپ به دنبال آن هستند و می خواهند رهبرشان همواره به آن شکل و شمایل باشد.

رنگ پریده ترامپ نشان از جدی بودن بیماری است؟

از طرف دیگر، همانطور که گفته شد برخی معتقدند علت رنگ پریدگی ترامپ نه عدم استفاده از لوازم آرایش و دستگاه مخصوص بلکه ضعف بالا و داروهای قوی است که استفاده می‌کند. بیزینس اینسایدر به نقل از برخی کارکنان کاخ سفید مدعی است که رئیس جمهور آمریکا حال نسبتا خوبی ندارد و برای بازگشت سریع به کاخ سفید( به اصرار خودش) داروهای بسیاری قوی استفاده می‌کند.

اگرچه تیم پزشکی کاخ سفید در این مدت اصرار داشته اند که حال ترامپ نسبتا خوب است اما نوعی هاله امنیتی اطراف این مساله را پوشانده است. برخی کاربران توییتر معتقدند نوع صدای ترامپ و رنگ چهره اش نشان از این دارد که رئیس جمهور آمریکا وضع و حال خوبی ندارد. با این حال، این امر شدیدا توسط مقامات کاخ سفید رد شده است.

آنچه مسلم است این است که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا فعلا در بیمارستان به سر می‌برد و بدون شک آنقدر وضع و حالش بد هست که نمی‌تواند به کاخ سفید که خود به لحاظ تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی چیزی از بیمارستان کم ندارد، بازگردد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی صرافان از قیمت دلار و سکه/ فروشنده‌ها زیاد شدند

ی اکتبر 4 , 2020
دلار از آستانه سی هزار تومان حالا به کمتر از ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان بازگشت و حالا بازار ارز در حالی فعالیت خود را پایان داد که با افزایش محسوس فروشندگان روبرو بود. صرافانی که تا روز چهارشنبه هفته گذشته حتی در محدوده قیمتی سی هزار تومان حاضر به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000