مرضیه ابراهیمی: نمی خواهم مادر شوم، اینجا جای امنی برای فرزند من نیست!

اجتماعی/ آسیب های اجتماعی 5f79dc71ab2ab_2020-10-04_18-00 مرضیه ابراهیمی، یکی از زنان اصفهانی است که شش سال پیش در مهر سال ۹۳ قربانی اسیدپاشی‌ شد.

او در‌باره تازه ترین اظهارات امام جمعه اصفهان گفت: نمی‌خواهم فرزندی به دنیا بیاورم؛ چراکه اینجا جای امنی برای فرزند من نیست.

اگر می‌خواستند رعب و وحشت در دل من و بقیه به وجود بیاورند، به‌ شدت موفق بودند. آسیبی که به ما وارد کردند، وحشتناک بود.

وی اضافه کرد: احساس خشم دارم، احساس غم و ناامنی و وحشت دارم. اینکه هر لحظه امکان دارد دوباره این اتفاق بیفتد و مهم نیست هدفش من نباشم. شش سال پیش زندگی‌مان نابود شد،‌ صورت و سلامت و زیبایی ما و تمام زندگی ما از بین رفت.

ابراهیمی گفت: مادران ما پیر شدند. تمام آرزوهای ما و همه چیزهایی را که یک زن ۲۰، ۳۰ساله آرزو دارد، نابود کرد. شما را به خدا این کار را نکنید و بگذارید ما که اینجا زندگی می‌کنیم و نمی‌خواهیم از اینجا فرار کنیم، ‌این بلا را سر ما نیاورید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت خودرو شیب نزولی گرفت

ی اکتبر 4 , 2020
نائب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران نیز به افرادی که قصد خرید خودرو دارند توصیه کرد دست نگه دارند، زیرا احتمال پایین آمدن قیمت‌ها زیاد است. با افت قیمت دلار که از ظهر روز گذشته (شنبه) آغاز شده، قیمت خودروها نیز همگام با آن روند نزولی در پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000